Zrzut Elite 13: Arktyczny zwiad
Ta nowa misja operacji specjalnych wymaga chirurgicznej precyzji w skoordynowaniu ataku z powietrza, lądu i morza. Celem misji jest zniszczenie rosyjskiego okrętu wojennego. W jego strategicznych miejscach muszą zostać umieszczone nadajniki, które umożliwią przeprowadzenie ataku z powietrza. Przejmij kontrolę nad śmigłowcem zwiadowczym i określ miejsca umieszczenia nadajników zanim zostaną pokonane siły lądowe. Nie możesz dopuścić, żeby okręt opuścił port.