Zrzut Elite 10: Odstrzał
W tej misji operacji specjalnych oddział snajperów za pomocą impulsu elektromagnetycznego musi zneutralizować rosyjski transportowiec. Atak na statek rozpoczyna się pod powierzchnią wody. Możesz dowodzić oddziałem, korzystając z widoku z lotu ptaka.