Zrzut deluxe
"40 zestawów wyposażenia w tym ogromnym pakiecie: 10 zestawów elitarnych + 10 zestawów operacyjnych + 10 pakietów Kontry + 10 pakietów Hordy. Zestawy elitarne odblokowują 5 losowych kart personalizacyjnych - w tym 1 przedmiot rzadki lub lepszy i większa szansa otrzymania karty legendarnej. Zestawy operacyjne dostarczają 5 losowych kart, w tym wyzwań i umiejętności klasowych; co najmniej 1 to karta personalizacyjna: emblemat, broń lub postać. Pakiety Kontry dają 5 kart wyzwań Kontry. Pakiety Hordy dają 4 karty umiejętności Hordy i 1 kartę wyzwania Hordy."