Zombie Army 4: Wrapping Paper Weapon Skins
Podaruj nieumarłym hordom prezent w postaci zniszczenia! Te skórki broni pozwolą ci ją owinąć papierem prezentowym*. *Skórki pasują do wszystkich broni podstawowej wersji gry, jednak są niekompatybilne z uzbrojeniem DLC.