Zombie Army 4: Wehrmacht P08 Pistol Bundle
Teraz „wyceluj i strzel” nabiera nowego znaczenia! Jako jedna z najbardziej celnych broni w historii ten pistolet półautomatyczny nie bez powodu cieszy się przerażającą sławą! Czas pokazać hordom nieumarłych, dlaczego powinny się bać – celuj w głowę! Ten pakiet broni obejmuje: – pistolet Wehrmacht P08 – 2 talizmany (orzeł i krzyż oraz relikt Sagamartha) – 2 zrobione na miarę skórki broni (zdobioną i zardzewiałą).