Zombie Army 4: Toxic Hazard Weapon Skins
Do takiej skórki powinno się dodawać jakieś ostrzeżenie! Te skórki broni zapewnią twoim pukawkom przerażający toksyczny połysk*. *Skórki pasują do wszystkich broni podstawowej wersji gry, jednak są niekompatybilne z uzbrojeniem DLC.