Zombie Army 4: Paratrooper Zombie Character
Czas rozpętać piekło! Gdy kapitan Hector Jennings rozbił się w Alpach, w śniegu zostawił coś więcej niż tylko życie. Mając swój spadochroniarski strój wyciągnięty z wraku samolotu, ten nieumarły lotnik jest już gotowy, by w świetnym stylu zabijać nieumarłych, którzy obrabowali go z jego ludzkiego żywota!