Zombie Army 4: Mission 4 - Damnation Valley
Choć piekielnej sekty już nie ma, umarli nie spoczną w tej zupełnie nowej misji kampanii Zombie Army 4! Przedzieraj się przez przerażającą i zamarzniętą północ w kierunku nowej piekielnej burzy, szukając zaginionego badacza i ekipy zwiadowczej! Czy łowcy umarłych odnajdą swoich sojuszników na czas? A może zostaną w górach już na zawsze? Dolina Potępienia to pierwsza misja w Śmierć Przychodzi z Góry – emocjonującej trzyczęściowej kampanii Zombie Army 4: Dead War! Wznieś się na straszliwe wyżyny w tej misji dla 1-4 graczy, w której znajdziesz nowe złowrogie miejsca, przedmioty kolekcjonerskie, osiągniecia i nie tylko! Piekielna sekta może i została pokonana, ale groza nie zniknęła!