Zombie Army 4: Holiday Season Headgear Bundle
A z wieczora, a z wieczora przyszła nam nowina... że hordy zombie idą rozerwać cię na kawałeczki! Pozabijaj swoich wrogów, czując świąteczny nastrój dzięki temu pakietowi nakryć głowy. Do piekła, hej potwory! Ten pakiet obejmuje 4 świąteczne nakrycia głowy, których mogą używać wszystkie postacie.