Zombie Army 4: American Sea Captain Character
Czas na dobrą jatkę! Josiah, szelmowski żeglarz, okazał się nieocenionym członkiem ruchu oporu, gdy prowadził brawurowe ataki na całym Morzu Śródziemnym. Teraz służy w oddziałach łowców zombie we Włoszech!