Zombie Army 4: 7.65mm Polizeipistole Pistol Bundle
Stworzony pierwotnie dla niemieckiej policji Polizeipistole kalibru 7.65 mm to ulubiona broń wszystkich superszpiegów. Ten niewielki i stylowy koleżka z pewnością przyciągnie wiele spojrzeń – a potem rozwali tyle samo łbów. Ten pakiet broni obejmuje: – Polizeipistole 7.65 mm – 2 talizmany (nieśmiertelnik Wernera oraz Vesper Martini) – 2 zrobione na miarę skórki broni (tajemna pustynia oraz chromowany superszpieg)