ZESTAW Zestaw wybuchowej walki
Ubierz się w strój bojowy i weź do ręki broń z zestawu wybuchowej walki. Granatnik M2 ześle na przeciwników grad eksplozji, a strój żołnierza przyszłości sprawdza się idealnie w każdej bitwie.