ZESTAW Zestaw ataku rekina
Wzbogać swoją garderobę i skład broni zestawem ataku rekina. Rekinomat wyrzuca z siebie strumień oślizgłych rybich wnętrzności, przyciągając to, co czyha w kanałach pod ulicami Steelport. Jeśli tego za mało, dzięki czapce ugryzienia rekina poczujesz, jak to jest znaleźć się w paszczy żarłacza białego.