Zestaw Yggdrasil-U dla egzopancerza Krieger
Ten pakiet zawiera pięć przedmiotów kosmetycznych, w tym skórkę dla egzopancerza tanka Krieger. Yggdrasil-U, dary matki natury są twoje! Użyj tych przedmiotów kosmetycznych i zapewnij ochronę swojej drużynie niczym potężne drzewo! Zawiera następujące elementy: Zestaw Yggdrasil-U dla egzopancerza Krieger – Yggdrasil-U (Krieger: skórka egzopancerza) – Leśny obrońca (naklejka) – Egzostyl (emotikona) – Świetna robota! (znak) – Drwal (amulet) Uwaga: Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Skórki, naklejki i amulety to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Za pomocą emotikon i znaków można personalizować dostępne w grze Koło komunikacji. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.