Zestaw Władca – Witchdoctor Alpha
Zawiera pięć przedmiotów kosmetycznych, w tym skórkę egzopancerza wsparcia „Witchdoctor Alpha”, który wspomaga sojuszników połączeniem wiązki ofensywnej i defensywnej. Władca, mumia monarchy, który rządził starożytnym światem! Wyposaż się w te przedmioty kosmetyczne i zawróć sojuszników z granicy między życiem i śmiercią! Zawartość: Zestaw Władca – Witchdoctor Alpha - Władca (Witchdoctor: skórka egzopancerza) - Ikona Rytuał (naklejka) - Pod prąd (emotikona) - Witchdoctor jest z nami! (znak) - Wisior mocy (amulet) Uwaga: Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Skórki, naklejki i amulety to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Za pomocą emotikon i znaków można personalizować dostępne w grze Koło komunikacji. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.