Zestaw warsztatowy Vintek 2
Dodaj więcej możliwości zmiany wyglądu pojazdów typu Vintek, zapewniając większy prestiż starszym typom maszyn w GRIP i pokazując, że nowe nie zawsze musi być lepsze. W pakiecie znajdują się 2 nowe błyszczące skórki (do wykorzystania w każdym modelu Vinteka), zestaw felg oraz 3 dodatkowe naklejki dla pojazdów Vintek.