Zestaw warsztatowy Terra
Dzięki dodatkowym opcjom personalizacji samochody z serii Terra zaprezentują widzom z kolonii potęgę militarną Ziemian. W pakiecie znajduje się nowa karoseria (do zastosowania we wszystkich pojazdach Terra), dodatkowy zestaw felg i 3 naklejki, które można umieścić na wszystkich pojazdach Terra.