Zestaw warsztatowy Terra 2
Dodaj więcej możliwości zmiany wyglądu pojazdów typu Terra, aby zademonstrować kolonialnej publiczności potęgę sił zbrojnych Ziemi. W pakiecie znajdują się 2 nowe błyszczące skórki (do wykorzystania w każdym modelu Terry), zestaw felg oraz 3 dodatkowe naklejki dla pojazdów Terra.