Zestaw warsztatowy Nyvoss
Dzięki dodatkowym opcjom personalizacji samochody z serii Nyvoss staną się najzgrabniejszymi pojazdami bojowymi na torze. W pakiecie znajduje się nowa karoseria (do zastosowania we wszystkich pojazdach Nyvoss), dodatkowy zestaw felg i 3 naklejki, które można umieścić na wszystkich pojazdach Nyvoss.