Zestaw warsztatowy Cygon
Dzięki dodatkowym opcjom personalizacji samochody z serii Cygon staną się uosobieniem nowoczesnej elegancji. W pakiecie znajduje się nowa karoseria (do zastosowania we wszystkich pojazdach Cygon), dodatkowy zestaw felg i 3 naklejki, które można umieścić na wszystkich pojazdach Cygon.