Zestaw warsztatowy Cygon 2
Dodaj więcej możliwości zmiany wyglądu pojazdów typu Cygon, aby pomóc im osiągnąć prawdziwy szczyt nowoczesnej elegancji. W pakiecie znajdują się 2 nowe skórki (do wykorzystania w każdym modelu Cygona), zestaw felg oraz 3 dodatkowe naklejki dla pojazdów Cygon.