Zestaw Ultimate Survivor
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Wyposaż się w najlepszy ekwipunek dostępny w Harran! Zamień bohatera w wojownika ninja, agenta specjalnego, lub miejskiego odkrywcę. Stwórz niezwykle potężne bronie i wprowadź walkę z zombie na zupełnie nowy poziom. Zgarnij wszystkie te bonusy w jednym pakiecie.