Zestaw szachowy Pure Chess Batalion
Pure Chess to proste, a przy tym eleganckie i nowoczesne szachy w kilku wariantach: wykonane z brązu i rdzawego metalu oraz plastiku w czarno-białej kolorystyce. Aktualny zestaw Batalion będzie wspaniałym dodatkiem do Twojej kolekcji Pure Chess.