Zestaw strojów Pakiet DOA6 z Gust
Ten zestaw zawiera wszystkie 16 strojów z Pakietu DOA6 z Gust. W skład zestawu wchodzą stroje dla następujących postaci: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Phase 4, Momiji i Rachel. Uwaga: – Ta zawartość wchodzi w skład Season Pass 4. Prosimy o przemyślane zakupy. – Produkty wchodzące w skład tego zestawu można także nabyć osobno. Proszę uważać, aby nie kupić tej samej zawartości dwa razy. – Do korzystania z tej zawartości wymagana jest instalacja najnowszej aktualizacji. – Aby korzystać z tej zawartości, trzeba najpierw kupić dane postacie. – Stroje te nie umożliwiają transformacji.