Zestaw strojów Pakiet DOA6 z Gust + Pakiet DOA6 z Atelier Ryza
Zestaw wszystkich strojów z Pakietu DOA6 z Gust oraz strojów z Pakietu DOA6 z Atelier Ryza. Pakiet zawiera: – Pakiet DOA6 z Atelier Ryza (3 stroje) – Pakiet DOA6 z Gust (16 strojów) Uwaga: – Ta zawartość wchodzi w skład Season Pass 4. Prosimy o przemyślane zakupy. – Produkty wchodzące w skład tego zestawu można także nabyć osobno. Proszę uważać, aby nie kupić tej samej zawartości dwa razy. – Do korzystania z tej zawartości wymagana jest instalacja najnowszej aktualizacji. – Aby korzystać z tej zawartości, trzeba najpierw kupić dane postacie.