Zestaw skórek z cienia
Cóż czai się pod łóżkiem, A może gdzieś w alkowie? To z uchylonej szafy szept „Wnet bratku stracisz głowę!” Odziej się w grozę, dołącz do bestii i strasz. Ty też możesz wyjść z cienia, jeśli odwagę masz! Zdobądź odwzorowane w najmniejszych detalach straszydła w Zestawie skórek z cienia HD. Zawartość jest przeznaczona wyłącznie do gry Minecraft (2017) i nie można jej użyć w grze Minecraft: Xbox One Edition (2014).