Zestaw skórek broni kameleon MKII
Zawiera 8 skórek broni z motywem kameleona (4 dynamiczne i 4 dynamiczne RGB). Broń przedstawiona w tym zestawie to: AA12, miotacz ognia, M99, SCAR.