Zestaw Shuten-Doji dla egzopancerza Murasame
Ten pakiet zawiera pięć przedmiotów kosmetycznych, w tym skórkę dla egzopancerza tanka Murasame. Shuten-Doji niesie demony na obydwu barkach! Użyj tych przedmiotów kosmetycznych i zgładź wrogów niczym demoniczny bóg! Zawiera następujące elementy: Zestaw Shuten-Doji dla egzopancerza Murasame – Shuten-Doji (Murasame: skórka egzopancerza) – Demoniczne ostrze (naklejka) – Kabuki (emotikona) – Walka trwa! (znak) – Czerwień (amulet) Uwaga: Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Skórki, naklejki i amulety to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Za pomocą emotikon i znaków można personalizować dostępne w grze Koło komunikacji. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.