Zestaw scenariuszy 6
Do Free Mode w kategorii DLC 2 dodane zostaną scenariusze: „In Defense of Art.”, „Defense of Gujarat Fortress” oraz „Damsels in Distress”. Po rozpoczęciu walki każdą postacią fabularną będzie dostępna nowa broń: „Miracle Staff”, „Vizier's Dagger” oraz „Shrine Maiden's Bow”. Po wykonaniu tych scenariuszy broń będzie dostępna także w innych bitwach.