Zestaw scenariuszy 4
Do Free Mode w kategorii DLC 1 dodany zostanie scenariusz: „Rescue of Gadhevi”. Dodatkowo po spełnieniu w bitwie określonych warunków będzie można zdobyć Limited Skill Card: Claws and Fangs of the Leopard. Do Free Mode w kategorii DLC 2 dodane zostaną scenariusze: „Infiltration of the Keep of Saint Emmanuel” oraz „Accompanied by Beauty”. Po rozpoczęciu walki każdą postacią fabularną będzie dostępna nowa broń: „Golden Twin Blades” i „Red Rose Guitar”. Po wykonaniu tych scenariuszy broń będzie dostępna także w innych bitwach.