Zestaw scenariuszy 2
„Battle for the Title” zostania dodany jako scenariusz Free Mode DLC 1. Dodatkowo podczas tej bitwy, po spełnieniu określonych warunków, będzie można zdobyć Limitowaną Skill Card oraz Roar of the Sher Senani.