Zestaw scenariuszy 11
Do Free Mode w kategorii DLC 1 dodane zostaną scenariusze: „Darkness Strikes Daryun”, „Investigation in the Royal Capital”, „Siege of Peshawar Fortress” oraz „Showdown at Atropatene”. Dodatkowo po spełnieniu w bitwie określonych warunków będzie można zdobyć Limited Skill Card: Eyes Firm with Conviction, A Painter's Portrait, Allegiance to One's Homeland oraz Eyes Burning with Revenge. * Proszę pamiętać, że ta forma dystrybucji zawartości może zostać wstrzymana bez uprzedzenia.