Zestaw scenariuszy 10
Do Free Mode w kategorii DLC 1 dodane zostaną scenariusze: „The Mighty Shah of Pars”, „The Way of the Knight II” oraz „Battle of Revenge”. Dodatkowo po spełnieniu w bitwie określonych warunków będzie można zdobyć Limited Skill Card: A Glare of Rage and Hatred, Son of the Lord of Oxus oraz The Strength of the Zot Clan . * Proszę pamiętać, że ta forma dystrybucji zawartości może zostać wstrzymana bez uprzedzenia.