Zestaw poziomów z filmu Strażnicy Galaktyki Marvela Vol. 2
Dołącz do kosmicznych łowców przygód, takich jak Star-Lord, Gamora, Rocket Raccoon, Drax i Groot, i odtwórz epicką scenę początkową filmu Strażnicy Galaktyki Marvela Vol. 2! W tym zestawie poziomów inspirowanych filmem gracze muszą stawić czoła międzywymiarowemu potworowi Abiliskowi, używając specjalnych umiejętności każdej postaci.