Zestaw poziomów z filmu Avengers: Wojna bez granic
Pobierz teraz, by zyskać dostęp do inspirowanego filmem Avengers: Wojna bez granic zestawu postaci i poziomów! Ten wypełniony akcją dodatek daje graczom szansę na kontrolowanie Thanosa, jednego z najniebezpieczniejszych złoczyńców w uniwersum Marvela, oraz jego bezwzględnej armii. Obłąkany Tytan wraz z Dziećmi Thanosa zaatakowali Attilan i wzięli na cel Nieludzi oraz Black Bolta. Skupiając się na pracy zespołowej napastnicy muszą przebić się przez liczne szeregi Atillan, by dostać się do tronu Black Bolta. W zestawie znajdują się następujące nowe postaci gotowe do obdlokowania: Thanos, Ebony Maw, Proxima Midnight, a także Corvus Glaive oraz nowy nastoletni Groot i potężny Hulkbuster Mark 2.