Zestaw poziomów Ucieczka z Bazy Starkiller
Zestaw poziomów Ucieczka z Bazy Starkiller wzbogaca grę LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy o zupełnie nową przygodę, która nie pojawiła się w filmie. Po awaryjnym lądowaniu na powierzchni Bazy Starkiller dwójka pilotów Ruchu Oporu wraz ze swoim wiernym droidem astromechanicznym musi przechytrzyć siły Najwyższego Porządku i uciec z planety, zanim ta wybuchnie!