Zestaw poziomów Oblężenie Takodany
Zestaw poziomów Oblężenie Takodany dodaje do gry LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy nową perspektywę emocjonującego ataku na zamek Maz. Szturmuj wybrzeża Takodany jako Kylo Ren wraz z oddziałami Najwyższego Porządku, aby schwytać Rey i BB-8... i zmiażdżyć Ruch Oporu raz na zawsze.