Zestaw poziomów i postaci Runaways
Pobierz teraz, by zyskać dostęp do zestawu poziomów i postaci Runaways! W tym zupełnie nowym zestawie poziomów, inspirowanym komiksami z serii Runaways, gracze zawędrują do podwodnego Marine Vivarium. Mają nadzieję, że znajdą tam schronienie przed chaosem i zniszczeniem, które sprowadziło na nich The Pride, czyli ich wyrodni rodzice-kryminaliści. Czy uda ci się naprawić pojazd Leapfrog i uciec, zanim skończysz na dnie morza? Rozpocznij swoją przygodę z grywalnymi postaciami z Runaways: Nico Minoru, Karoliną Dean, Gertrude Yorkes, Old Lacem, Molly Hayes, Alexem Wilderem i Chase Stein.