Zestaw postaci z pierwszej trylogii
Sięgnij po zestaw postaci z pierwszej trylogii i powróć do korzeni z ulubionymi postaciami z Części I, II oraz III. W zestawie znaleźli się m.in. Darth Maul, Padmé, Kapitan Panaka, Jango Fett, Zam Wesell, Watto, Jar Jar Binks oraz ranny Anakin Skywalker po pamiętnym pojedynku na planecie Mustafar.