Zestaw postaci i poziomów z filmu Czarna Pantera
Pobierz, aby uzyskać dostęp do tego zestawu poziomów i postaci zainspirowanych filmem Czarna Pantera od Marvel Studios. Akcja nowych poziomów toczy się w królestwie Wakanda. Twoim zadaniem jest towarzyszyć legendarnemu wakandańskiemu superbohaterowi oraz jego siostrze Shuri podczas pełnej niebezpieczeństw wyprawy, która zabierze Was w najmroczniejsze zakamarki ich ojczyzny. Na Waszej drodze staną zmutowane stwory oraz nieustraszona armia Erika Kilmongera – arcyłotra, który poprzysiągł pokonać Czarną Panterę.