Zestaw pojazdów służb specjalnych
Pakiet w pełni wyposażonych pojazdów bojowych dostarczany wprost do twego garażu. Pionowzlot Świętych posiada dwa tryby lotu, dzięki czemu zaatakujesz z powietrza nie tylko łatwo, ale i stylowo. Czołg oraz N-FORCER Świętych to sprzęt, który stanowi ostatnie słowo w dziedzinie pojazdów pancernych - twardy dowód na to, że ze Świętymi się nie zadziera.