Zestaw pancerza warstwowego kumpsa „Velkhana Costume”
Zawartość dodatkowa: – Element pancerza warstwowego kumpsa „Głowa kostiumu Velkhany”. – Element pancerza warstwowego kumpsa „Ciało kostiumu Velkhany”. Zmień swojego kumpsa w Velkhanę! Wystrój swojego towarzysza w specjalny pancerz warstwowy! – Pancerza warstwowego kumpsa można użyć w menu ustawień pancerza warstwowego na Tablicy towarzysza. – Ten zestaw zmienia cały wygląd twojego kumpsa i nie można go nosić na wybranych częściach ciała. – Pancerz warstwowy to „skórka”, która zmienia wygląd postaci, nie wpływając na jej atrybuty i umiejętności.