Zestaw Night Club
Stalowa rurka połączona z jarzeniówką w metalowej osłonie. Nocą żarówka migocze, oświetlając otoczenie. Jednak za każdym razem kiedy zadasz trafienie krytyczne, lampka rozbłyska krótkim, ale boleśnie jasnym światłem, które oślepia wszystkich przeciwników w pobliżu. Ich egzekucja staję się wówczas czystą formalnością.