Zestaw niepokonanego
Tyle kodów do gry, że nie będziesz wiedział, co z nimi zrobić. Nie przejmuj się śmiercią ani brakiem amunicji! Użyj kodu, który da ci ultragibkość. Super Święci to lepsze spluwy i więcej zdrowia, a dzięki nieskończonemu magazynkowi zawsze będziesz miał czym strzelać. Daj swojemu pojazdowi nieskończoną masę i super wybuchy, a będziesz gotowy na wszystko!