Zestaw munduru pana Fostera
Zgarnij nowy klasyczny garnitur dla grywalnej postaci – pana Fostera. W zestawie klasyczny garnitur Fostera (wraz z 9 skórkami), akcesorium muszka oraz akcesorium klasyczny krawat (każde z 7 skórkami).