Pobierz teraz, by uzyskać dostęp do zestawu poziomów z filmu Aquaman nr 2! Aquaman musi przekonać siedem królestw, że to on jest prawdziwym władcą. Wciel się w Aquamana, by zmierzyć się z Ormem i zjednoczyć królestwa! W skład zestawu poziomów wchodzą następujące postaci: Aquaman, Vulko, Trench, Murk, Orm i król Brine.