Zestaw klejnotów Weterana
Zawiera 20 klejnotów. Wykorzystaj je, aby zakupić potężne przedmioty, które udoskonalą i wzmocnią Twoje smoki! *Uwaga: Usunięcie zapisanej gry spowoduje usunięcie wszystkich nabytych klejnotów!