Zestaw klasyczny Kosmos
To jeden mały krok dla ludzkości, ale jeden wielki krok dla ludu LEGO! Wyrusz legendarnym astronautą na podbój światów LEGO, wraz z szeregiem pojazdów z klasycznego zestawu Kosmos. Twórz i odkrywaj nowe przygody we własnych światach, podróżując w stylowym łaziku księżycowym. Przeleć przez atmosferę w Kosmicznym krążowniku, wypróbuj Kosmokoparkę w nowym biomie księżycowym lub wyląduj swoim jednoosobowym statkiem kosmicznym w nowym Kosmicznym Świecie!