Zestaw Jasona Voorheesa
NIE KUPUJ, JEŚLI MASZ JUŻ KOMBAT PACK. Zestaw promocyjny. Zdobądź nową grywalną postać, Jasona Voorheesa, wraz z trzema nowymi skórkami postaci z Pakietu grozy. Posiadacze zestawu "Kombat" otrzymają wcześniejszy dostęp do tej zawartości i nie powinni jej kupować oddzielnie.