Zestaw hybrydowy Prekursorów
Wykorzystujący tajną technologię Prekursorów pozyskaną z Rekwiem zestaw został wyprodukowany dla wysoce doświadczonego personelu S-IV przez BWMW. W jego skład wchodzą: pancerz FOTUS, skórka uzbrojeniowa ''Imprint'' LightRifle i emblemat ''Jednorożec''.